Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2010 23:37 - Случка първа из живота на един бакшиш в Англия :)
Автор: cantharis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 784 Коментари: 0 Гласове:
1



 5.5.2010

И днес имах забавен клиент. Съзнателно не коментирам останалата част от клиантелата.Освен скучни повечето от тях са отвратителни, самовлюбени, невъзпитани и абсолютно неграмотни същества.

Та относно клентката ми. Младо същество, на около 19-20 години със определено неанглийска визия. Тоест приличаше на жена(освен че беше такава J). Имаше си всичко детето, хубава снага и всички нужни атрибути в нужните количества и пропорции. Е, не бих я нарекъл първа красавица, но определено имаше чар. Та качва се тя в колата, казва адреса и аз наритвам задника на шкодата. Да, ама не ме свърта отвътре и питам аз:

-         Абе гледам в базата, името ти е Шанел?  - положителен отговор и красива усмивка.

-         Е, добре де питам пак, ама това не е английско име. Къде е уловката?

-         Аз, казва, съм наполовина англичанка, наполовина италианка. Второто ми име е немско(нямам идея защо...) а първото – Шанел. А то е такова защото съм се родила пета в семейството и родителите ми решили да ме кръстят на Шанел 5 (парфюма).

Дали се измайтапи или не, незнам. Но ми изглеждаше откровенна. Каквото и да е поне има оригинална история за произхода на името си. Колко от нас могат да се похвалят с това? :-)



Тагове:   англия,   Случка,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cantharis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 32853
Постинги: 8
Коментари: 9
Гласове: 71
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930